donderdag 25 december 2014

Fijne Kerst en gelukkig nieuwjaar!

~ Dit bericht blijft bovenaan staan ~ This message will stay pinned at the top ~

Kijk voor de uitslag van de derde advent bij het bericht
 geplaatst op vrijdagavond 19 december


Dit is alweer de laatste weggever die we dit jaar zullen doen. De tijd is weer voorbij gevlogen en we hebben genoten van al het moois dat 2014 heeft gebracht. Volgend jaar is er weer een nieuw jaar vol met creativiteit. In de wintermaanden kun je heerlijk binnen genieten van je hobby. Maar eerst genieten we nog van de lichtjes in de bomen, het lekkere eten, de gezelligheid en de oliebollen.


We hopen jullie ook volgend jaar weer terug te zien op het Don & Daisy blog. Namens het hele team wensen we jullie fijne feestdagen en een heel voorspoedig en creatief 2014! Tot gauw!



Natuurlijk hebben we ook dit jaar weer een leuke advent deze maand voor alle trouwe Don & Daisy fans. Want zonder jullie geen Don & Daisy! 

We hebben afgelopen maand elke week een leuke setje van knipvellen met een stempel uit de Don & Daisy collectie verloot! Deze week is de laatste actie voor de Kerst.

De vierde en laatste advent sluiten we af met het 3D knipvel DDK3205 Crafting, Cardtopper-vel DDK3214 Feeling Poor en de DDS3316 Knitting Daisy


Wat moet je doen?
- wordt volger van dit blog als je dat nog niet bent.
-          geef een reactie op deze post vóór vrijdag 26 december 2014.
-          plaats de giveaway advent-button op je blog en link het Don & Daisy blog terug
-          vertel het door aan iedereen!


Na vrijdag 26 december verloten we de prijs onder iedereen die op dit bericht heeft gereageerd.


Het kan zijn dat de prijswinnaar van de laatste advent iets langer moet wachten op het ontvangen van de prijs i.v.m. de feestdagen. Maar we gaan ons best doen deze zo snel mogelijk te versturen.

Dank jullie wel allemaal voor het meedoen!

25 opmerkingen:

  1. Ik ben er vroeg bij vandaag, maar dat ligt aan mijn kleine viervoeter die me uit bed heeft gehaald :)
    Aan iedereen op dit blog en het fantastische DT mijn allerbeste wensen voor het Nieuwe Jaar en voor straks alvast hele fijne Kerstdagen!
    Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is alweer zo'n leuke Candy!! Hier doe ik graag aan mee!! Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2015!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke give away! Ik doe graag mee. En voor iedereen goede feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar. Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke Candy!!! Wil er graag een kansje voor wagen... Ik wens iedereen fijne feestdagen en een knutselrijk 2015!!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze candy is weer helemaal leuk! Ik doe weer mee, hoor! Veel plezier bij de voorbereidingen en alvast heel goede kerstdagen gewenst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n leuke Candy en ik doe weer graag mee en wil een gokje wagen.
    Ook wens ik jullie allen hele fijne kerstdagen.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga ook weer een gokje wagen, Iedereen fijne feestdagen!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aniet van harte en ik doe weer mee met deze leuke Candy! Wat een leuk setje weer. Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen en bedankt voor alle inspiratie en kansen! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe weer mee en wat gegeven jullie weer een leuk setje weg.
    ik wens iedereen alvast fijne feestdagen en de beste wensen

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil deze keer ook weer graag een gokje wagen, want ze blijven leuk deze 2 vriendjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg, doe graag mee hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een superleuk cadeau geven jullie weer weg, hartelijk bedankt! ik doe graag mee, groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sweet prize...thank you for the chance to win! Placed the image on my sidebar and linked to the blog...crossed my fingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jullie hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2015!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank U voor deze kans !
    Prettige feestdagen.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag ook nog een keer mee.
    En voor jullie team, ook hele fijne feestdagen en een heel goed nieuwjaar.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Graag doe ik ook deze ronde weer mee!
    Wie weet lukt het nu ;-)

    Fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is de eerste keer dat ik mee doe, maar vind het super gaaf en ben via Karien hier gekomen....het zijn geweldige leuke plaatjes en wie zou die nou niet willen winnen..en natuurlijk ook gelijk volger geworden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wederom zo'n leuk candy. Graag waag ik een kansje.
    Fijne feestdagen en een creatief 2015 toegewenst.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super candy. Ik doe graag weer mee!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook ik doe weer graag mee met de laatste advent. Het is weer een prachtige advent.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat weer een prachtige advent s candy!
    Ik doe graag mee.
    Wens jullie allemaal fijne Kerstdagen toe.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie candy! Ook ik doe graag weer mee met deze laatste advent! Ik wens jullie allen Prettige Feestdagen en een Liefdevol en creatief 2015!
    Hartelijke groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a gorgeous candy. Would love to win! May Santa listen my wishes and get succeed this time to win your gorgeous projects!
    Wish You and your entire team Merry Christmas and A Prosperous New Year!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.