zondag 3 november 2013

Even voorstellen

Hallo Don&Daisy Fans,

Eindelijk is de dag aangebroken dat ik het hier en op mijn eigen blog kan vertellen.
Samen met Colinda en Kasiula mag ik het D&D Design Team versterken, woohoo wat ben ik hier blij mee!!



Ik ben Irene de Mars, 61 jaar en al 30 jaar getrouwd met Ben. We wonen met heel veel plezier in Groningen-stad en hebben een dochter Sylvia van 29 jaar die inmiddels al weer 7 jaar in Engeland woont, werkt en getrouwd is.  Als klein meisje zat ik al uren te tekenen en knutselen met de knopendoos van mijn moeder en eigenlijk is daar niet zo heel veel aan veranderd nu ik er over nadenk. Vroeger stuurde ik met Kerst ook wel zelfgemaakt kaarten (soms geborduurd) maar van scrappen had ik tot een paar jaar geleden nog nooit gehoord. Er is een super leuke wereld vol nieuwe contacten voor me open gegaan met deze heerlijke hobby waar ik dagelijks van geniet! Ik ben vooral van de  kaartjes en af en toe een tag of gepimpt tasje, voor ingewikkelde dingen ben je bij mij aan het verkeerde adres. Mijn stempels zijn meestal met Promarkers en af en toe met Derwent ingekleurd. 
 
Dat ik nu deel mag uitmaken van het D&D Design Team is echt de kers op de taart en ik hoop dat ook ik jullie kan inspireren.
 
Graag laat ik nu de voorkant van mijn eerste creatie zien, een gepimpte paperbag. Dat zijn dus aardig wat foto's en ik wilde niet zo veel ruimte in beslag nemen dus de rest is op mijn eigen blog te bekijken:  
 http://marsvrouw.blogspot.com 
 
 

De stempel is Dds 3308 "Daisy's Birthday", ingekleurd met Promarkers en witte pen.
Het "DP is van Carta Bella "Beautiful Moments". De parels en strik (in het echt wel de juiste kleur!) zijn uit eigen voorraad, het vlindertje is gemaakt met een Mireille-ponsje en de hoeken zijn gemaakt met de Whimsy  "corner lace" stans.

Prettige zondag en graag tot de volgende keer.



 

11 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Irene, veel succes als DTer van het D&D blog.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom Irene en heel veel plezier hier en je kaartje is prachtig.

    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Irene, en veel plezier, je kaart is super ☺
    Fijne zondag !
    Liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom in ons team Irene, heel veel plezier hier.
    Je kaart is een prachtige binnenkomer!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Irene. Echt een plekje waar jij past denk ik. Je eerste bijdrage is al een beauty dus dat beloofd wel wat. Een fijne tijd bij dit team.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd als dt-er en je eerste post ziet er supermooi uit
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom hier als DT-er Irene en je binnenkomst is meteen een knaller geworden.
    Ik heb hem op je blog al bewonderd en ik kan zeggen dat hij SUPER is geworden.
    Veel succes hier op het blog.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herzlich Willkommen im Team Irene,ich hoffe du hast viel spaß bei uns und fühlst dich wohl!
    Liebe Grüße Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt een mooi paperbag gemaakt met dit leuke stel van don en daisy

    dus een mooie binnenkomer

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk boekje heb je gemaakt van de paperbags!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk welkom in dit team lieve blogvriendin, ik weet dat jij een grote Snoesjesfan bent, maar Don en Daisy zijn bij jou ook in goede handen.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.