maandag 24 juni 2013


Afgelopen zaterdag is de nieuwe challenge #9 weer gestart. Waarvoor je een Zomerse tag moet maken.
Maar voor vandaag ga ik toch maar even naar een ander jaargetijde. De winter.
Don&Daisy stamp DDS3326 (Winter)
Craftables CR1252 (Ski's)
Scandinavian Winter Paper bloc PB7040
Hello Sweet baby bloc PB7041
Eline's House stamps EC0133
Ribbon JU0867 (Let is Snow)
Het lijkt misschien nog een beetje vroeg maar langszamerhand komen de nieuwe kerst hobbyspullen al weer op de markt. En moet je er een heleboel maken dan is het wel handig om op tijd te beginnen.


7 opmerkingen:

  1. Leuke stempel en een prachtige sketch heb je gebruikt....toppie!!!!
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige winterkaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begin meestal in augustus met mijn winterkaarten..
    Deze kaart is super, mooie lay out en kleuren.
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig winter kaartje heb je gemaakt

    ik wist niet dat er ski in craftable was

    dus weer een super kaartje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is super gaaf
    en die skies staan ook mijn lijstje hoor!

    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaartje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.