woensdag 17 april 2013

Stoere voetballer.

Hallo allemaal, het is weer mijn beurt om iets te laten zien op het Don & Daisy blog en ik heb dit keer voor Don de voetballer gekozen. Het is buiten lekker weer een de kinderen in de buurt zijn ook allemaal aan het voetballen en dus laat ik Don ook even lekker buiten voetballen.
Dit zijn de gebruikte materialen,
Stempel Don, DDS 3304.
Design papier, komt uit een oud blokje.
Craftables, CR 1223.
Creatables, LR 0228
Tekst stempel, CS 0844.
Nestabilitie cirkel.
Verder een stukje touw en plakparels.
Dit is het weer voor vandaag. Don blijft nog even voetballen.... en ik ga zo weer aan de freubel.
Ik wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stoere jongenskaart. Erg mooi gedaan.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stoere kaart Hanny,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super mooie kaart.
    ik kan niet wachten op de volgende !!

    groetjes suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die is echt stoer Hanny en superleuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer Hanny, geweldig leuk.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.