vrijdag 1 maart 2013

Daisy op de fiets

Doen jullie nog mee met de challenge? 

Het thema deze keer is: lente

De komende week is de laatste week dat je je kaart kan plaatsen. 
Er zijn maar liefst 3 don en daisy stempels te winnen! 
Klik op het logo don en daisy challenge in de zijbalk....dan kom je er vanzelf.

 Ik wil mijn voorbeeld kaart laten zien die ik voor deze challenge gemaakt hebt.
Gebruikte materialen:
stempel: Daisy op de fiets (Dds3322)
Papier: Eline's huis "in the meadow"
basiskaart: go kreate mal frilly #7
Collectables: 1311 birds
1309 Birdhouse home
Creatables: LR 0256 Branch and flower 1
Lint: JU0878 spring


Gezellige dag vandaag,
groetjes
Neline





3 opmerkingen:

  1. Neline, wat een mooie kaart! Dit papier blijft leuk, zeker voor de lente! Het vogelhuisje past er leuk bij.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi neline
    ik vind hem super super super mooi
    echt prachtig
    mooie kleuren
    en die bleoemtjes zijn zo goed gelukt met een pareltje erin!
    echt leuk
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Neline,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt en al zo lekker in de lente kleurtjes.
    Ik vind je bloementjes super en het vogeltje in het huisje vind ik zo grappig.
    Leuk gedaan hoor Neline.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.