maandag 28 mei 2012

Anita

Hallo lieve Don&Daisy vrienden..... 
 Ik denk dat er al mensen gaan vakantie vieren en nav het heerlijke weer heb ik deze tag gemaakt.


Ingekleurd met mijn favorieten Distress Markers waar ik ook 1&2 juni weer demo's mee mag geven bij Doe@Ding. 

 Gebruikte materialen : 
Tag met tekst CR 1212- CS 0852 
Ovaal met bloem CR1204-CR1215. 

 En als je op de grote tag kijkt zie je de heerlijke achtergrond tekst,...die komen in juni uit....en zijn in div thema sets te verkrijgen, helemaal in de Vintage stijl.....helemaal geweldig dus. 

 Wens iedereen warme vakantie groetjes met groetjes van Anita.

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tag Anita, erg leuk. Het stempelafdrukje is heel mooi ingekleurd!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anita
    een geweldig mooie tag zo met die vrolijke stempel en de mooie zachte kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tag en geheel in mijn lievelings tinten...wat leuk dat je de craftable bloementjes krans in stukjes hebt gebruikt...
    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige Tag meid

    en mooie kleurtjes moest even goed kijken voor de achtergrond tekst maar past er mooi bij

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.